Benim oğlum 3 ay her gün öyle idi 3. Aydan sonra azaldı haftada 3 4 gün krizleei tuttu haftadan haftaya onlarda azalıyor bebek hareketlendikçe onunda gaz sancıları azalıyor.
Yediklerine çok dikkat etmen gerekiyor gaz yapan yiyecekler yememelisin, mesela sen üşütsen bile ona direkt gaz olarah yansıyor bu oyüzden ayaklarını sırtını sıfak tutmalısın. Gaz ilacı olarak çok ilaç kullandık ama hiç biri mommys bliss orjinal kadar iyi gelmedi pahalı ama o ağlamaları görünce ve iyi geldiğini görünce gözüne gelmiyor. İnşallah biraj önce geçer sizinde çok zor bir süreç biliyorum