İyi geceler anneler 🤗 sizin bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var.Kızım 5 buçuk aylık yaklaşık 1 ay önce bacağının iç kısmında pütürlü pullu bir yuvarlak oluştu cildi kuru tahriş oldu heralde diye düşündüm sabah akşam nemlendirici sürdüm ve orası yuvarlak beyaz şeklini aldı. 20 gün önce boyun altında ve göbek bölgesinde ve kol kıvrımlarında da aynı yuvarlak pullu kırmızılıklar oldu bazen kıpkırmızı bazen çok sönük görünmez hemen doktoruna götürdüm alerjik döküntü gibi gözüküyor diyip bir krem verdi ve süt yumyrta diyetine soktu kızım emiyo bu arada..kakasında kan yda mukus olmadı verdiği ilaç geçirmeyince 3 gün önce alerji doktoruna götürdüm deri testi yapıldı 10 yiyecekte hiç birine çıkmadı.. süt diyetine yavaş yavaş açalım dedi şuan yumurta yemiyorum 3 krem verdi biri kortizon içeryor onu sadece 3 gün kullan diğerleri 7 gün dedi çok uzun oldu kusura bakmayın aslında benim sorum şu vücudunda ve kolundaki kızarıklıklarda geçti