Smrk Oğlum 17.5 aylık. Gece uyanmalarını saymayı bıraktım artık. Mesela dün 10 da uyudu 1 de uyandı ve sabah 6 da uyudu. Deliriyorum artık. Ek gıda desen aramız iyi değil. Pütürlü yiyemiyor, direk öğürüp kusuyor neler denedim yok olmuyor. Ne pilav bilir ne makarna. Tek sevdiği yemek pırasa oda pürüzsüz olucak. Çorba içmez, öle meyve vs yemez. Kahvaltı asla yok zaten. Sabahları muhallebi tarzı peyniri muzu cevizi karıştırarak veriyorum okadar bi bunu yiyor. Yapıp yapıp çöp oluyor yemekler. Doktorada gittik. Herşeyi normal. Daha napim bilmiyorum..