Merhabalar
6 aylık bebeğim ya beşiğine sığmıyor ya da yanlış bir beşik tercih ettim. Tahterevalli Nova marka yan beşik aldım ki 5. aya kadar harika işimi gördü ancak şimdi bebeğim emeklemeye başladı bir de üstüne eşyalara tutunup kalkma eklenince beşiğin de kenarlarından tutunup kalkıyor. 😱Bundan sonrasında yeni bir yol izlemem gerekli ama nasıl bir yatak ya da beşik almalıyım. Tecrübelerinizi yazar mısınız? Herkese teşekkür ederim şimdiden fikirler için 💐