Smrk benim kızımda 18 aylık yemek büyük problem olmaya başladı bizde de asla yemiyor süt içiyor sadece artık ısrar etmiyorum açıkçası acıkınca illa ki yiyorlar kendimi rahatlatmaya çalışıyorum yoksa zindan edeceğim hayati kendime 2 yaş sendromu yaşıyormuş şuan bizimkiler 😒 ısrar etme sende canım bırak nasıl istiyorlarsa öyle davransınlar bu süreç geçiciymiş (umarım😔)