Saripapatyaannesi34 Yasinseyda johnsans kullanıyorum ben mustela var kokusu berbat geliyor açıkçası bana
Helenis Yasinseyda 1.yıl burt’s bees kullandım şimdi bir arkadaşımın tavsiyesi ile kimya mühendisi bir ablanın kendi imalatı olan doğal şampuanları kullanıyoruz
Goodmom Yasinseyda sebamed kullanıyoruz memnunuz unibaby ve dalinde kullandık onlarda da bir sıkıntı yaşamadık
Arasannesi Yasinseyda bebegım 8 bucuk aylık dogdugundan berı sebamed ürünlerini kullanıyoruz daha da kullanmaya devam ederız memnunum cunku
Ozlemtrh Ben doğduğundan beri e bebeğin kendi şampuanını kullanıyorum organik fiyatı çok uygun ve aşırı bereketli tavsiye ederim
Nilust Yasinseyda Kızımın tüm bakım ürünleri mustela çok memnunuz. Şuan 5 aylık çok uzun süre kullanmayı düşünüyorum. Pişik,alerji vs. hiçbiryer geçirmedi çok şükür.