Ben 6. Ayı doldurduğumuz gün başladım ek gıdaya. bal kabağı patates havuç armut verdim 3gün kuralıyla. 2-3 tatlı kaşığı veriyordum sadece tadını alacak şekilde ve tek öğün. Herşeyi 3gün kuralıyla vermeyi düşünüyordum ama hemşiremiz allerjen olabilecek şeyleri denesen yeterli demişti. Yoğurt, yumurta, peynir vs. Onları denedim sonra denemedim. İlk başlarda tadımlık devam ettim daha sonra 6.5 aylığa doğru 2 öğüne çıkardım. Sabah kahvaltı ikindin meyveli yoğurt gibi.