Arkadaşlar 5 ay 13 günlük bebeğim var ve göz pınarları kirpikleri göz dipleri hep çapaklanıp kuruyor 😔 doktora götürdüğümüzde göz kanalı tıkalı olduğu için dedi 1 yaşına kadar normal dedi.zytel diye bir damla verdi ama bir işe yaramadı 😔 gözü çapaklanıp damla kullanıp memnun kalan anneler varsa yardımcı olabilir mi 😔