Seden Gamzeharun yok devlette yaptirmadim ozel bi klinikti. Ne kadar erken o kadar iyi sunnet ama ileride zaptedmek zor oluyo.
Mrsdg Nurrcem bizim doktorumuzda 2 yaşa kadar yada 6 yaştan sonra yapmamızı söyledi bilemedim bende işte onun için şimdi yapalım dedik 6 yaş sonrası dağa zor olur diye
Gamzeharun Mrsdg bazı Dr ler öyle diyor ama Valla eskiler daha iyi bilir yapın diyorlar büyükler bence de mantıklı yani