46 günlük bebeğim bugün 3te uyandı hala uyuyacak sürekli ağlıyo sürekli. Uykusu var gözünden uyku akıyo ama uyuyamıyo tam uyuyo 5 dakka sonra tekrar uyanıyo sabrım taşmak üzere neden uyumuyo? Karnı tok gazını çıkardım altı temiz ama uyumuyo ayakta sallanmıyo beşikte sallanmıyo sadece kucağımızda salanarak sakinliyo sırtım çok ağrıdı artık 🥺