Siem23 Kızlar bebeğim iki dakika memede kalıyor sonra ağlamaya başlıyor . Gögüsümü sıkıyorum süt geliyor neden ağlıyor ? Saat 5 ten beri hep 2 dakika 2 dakika emdi
Yasirhatice Siem23 benim bebeğim 2 dkdan fazla durmazdir maksimum 5 dk kalmıştır meme dre ama kilosu hep yüksekti doktorum o ihtiyacı kadar emiyordur merak etme demişti 7 aylık 9 buçuk kilo hala ayni mesela
Tprk1802 Siem23 benimki de beş dakka emmez hemen bırakıp . Bi ses duyaa bırakır , ışık yansa bırakır :) o yüzden hiç burdaki anneler gibi “ iki saatte bir emziriyorum “ diyemedim :) memede büyüdü uşak :) şimdi ek gıda işine girdik bira daha iyiyiz :)
Siem23 Yasirhatice ya benim de hep 5-6 dakika civarı emerdi bugün 2 dakika düştü merak ettim teşekkürler
Sinemes Siem23 Benim kızımda kısa süreli emince kendini geri itip ağlıyor mide gazından dolayı. Gazını çıkarınca rahatlayıp tekrar memeye geri dönüyor.