Meme ve mama gidiyoruz en başından beri kilo alımı da be az be çok orta halli doktorumuz da zaten mama da bir ek gıda sayılır 4,5 ayda başlayabilirsin demişti ek gıdaya. Ben günde bir kere sebze bir kere de meyve püresi vermeye başladım . Bir kere de brokoli çorbası verdim acaba mercimek çorbası versem mi gaz yapar mı bilemedim benim gibi erken başlayan var mı ?