Sum87 benim de benzeri var.14 aylık.bugün çok ağladım.eşime dedim birşeyler yapalım. Bu çocuk gün boyu evde birşeyler arıyor. Artık kendimi geçtim. Yorgunluğumu geçtim. Bu çocuğun kişiliği olumsuz etkilenecek. Sanki kaybettiği birşeyi arıyor.hiçbirşey bu çocuğu oyalamıyor. Dünyanın oyuncağını aldım. Beş dk oynamıyor.evde onun ilgisini çekecek birşeyler bulmam lazım.yoksa ilerde kişiliğinde problemler yaşayacak. Çok üzgünüm.bebeğim neyi arıyor 😭😭