Benim bebeğimin boğazında kızarıklık görmüştü doktor bide uyku problemi vardı 10 gün kullandım ben o sürede çok güzel uyudu iştah da açıyor bende uyuduğu için bir 10 gün rahat etmiştim tabi😄 yani sonrasında tabiki kestik ilacı ama başka bir yan etkisini görmedim uyku yapıyor ama haberiniz olsun😇