Ubannesii kesinlikle chicco ben 4 ay sağdım besledim bebeğimi inanır mısın sütüm bile öyle artırmıştı ki öncesinde babay plus ve elektirikli lansino kullandım ama elektirikli tam bosaltmiyor göğüsü ve mastit oluyordum sürekli dolaba stok yapmış chicco kullanınca manüel pompa çok daha iyi oluyor biraz bilgilendiriyor ama güzel okşatıyor gogusu