Ubannesii 5 günlük anneyim bebeğim yogun bakımda süt sagıyorum ona ama yeterli gelmıyor bunların ikisini duydum hangisi daha iyidir ?
OrangesMom Ubannesii İçerikleri aynı gibi ben ikisini de kullanıyorum humana çemen kokmanıza sebep oluyor o bakımdan bestlak daha iyi
Sesa Ubannesii damla bende hiç işe yaramadı humana ve natural milk tea deneyebilirsin mümkünse 3 litre su iç 🤭
Elfydr Ubannesii ben ikisini de kullandım. Hala da kullanıyorum. Psikolojik de olabilir ama işe yaradığını düşünüyorum.
Asicih Cnsnhr merhaba bende damlayı yeni kullanmaya başladımda siz kaç kutu kullanmıştınız acaba kaç şişe kullanıp kesmem gerekiyor
GSA1319 Ubannesii kesinlikle damla humana çayın içinde yüzde bir falan bitki ekstresi gerisi aroma ve şeker