Oğlum 15 aylık doğduğundan beri tek bakıyorum babası işe gidip geliyor, hiç bir zaman bana böyle aşırı düşkünlüğü olmadı sürmeli babasını istiyor onun kucağındayken asla bana gelmek istemiyor tamam normal zamanda bana oyunlar yapıyor gülüyor falan ama sanki babası annesi herşeyini ben yapıyorum eşim elini sürmez ama çocuk bana tavırlı gibi resmen hatta bu aralar o kadar fena ki uyandığında ağlıyor ben gidiyorum görmüyor babası gidiyor üstüne atlatacak neredeyse bana gelince ağlamaya başlıyor çok üzülüyorm ve moralim bozuluyor sanki beni sevmiyor erkek çocuk anneci olur diye bilirdim ama tam tersi evde sürekli dede diyor takmlş o kelimehe anne baba nadir, anneyi ağlayınca diyor genelde çok yaramaz ana kızmıyorum da öyle çok aşırı napıcam bilmiyorum 😔😔😔