Aybars_m Kizlar hepinize merhaba. Benim bebeğim 13 aylık ve bitmek bilmeyen ağız suyu var. Sürekli akıyor. Önlüksüz tek bir anımız yok. Normal midir sizce. Başına böyle bı durum gelen var mi
Pirlanta Aybars_m bizde 7 buçuk ayliyiz bizde ayni durumdayız 2. Ayından beri ,hicte sormamusim ne doktora nede ebeye,sizdemi sormadınız
Mom9 Aybars_m benim kızım 15aylık olacak ama ağız suyu ne zamandır yok acaba doktora mı sorsanız. Kaç tane dişi var?
CemalOzge Aybars_m arkadaşlar 2 -3 aydan sonra olması normal vücut kendini ek gıdaya hazırlıyormuş. Bizim de 3. Ayda başladı maalesef bizde de ayni 4ay 11 gunluk.
CemalOzge Aybars_m arkadaşlar 2 -3 aydan sonra olması normal vücut kendini ek gıdaya hazırlıyormuş. Bizim de 3. Ayda başladı maalesef bizde de ayni 4ay 11 gunluk.
Aybars_m Pirlanta ebeye sordum dişlerden normaldir dedi ama ben tedirgin oluyorum açıkçası çünkü hiç tutamiyor sürekli akıyor
Pirlanta Aybars_m Dislerden olduğunu zannetmiyorum 2 aylik bebegin dişimi cikacakta salyası aksın, biz 7 bucuk olduk daha diş yok,bazi bebeklerin kendi özelliğinden galiba
eylulmin Aybars_m canım muhtemelen genetik bir şey. Bir zararı olduğunu da sanmıyorum. Benim kızım da beş buçuk aylık. Doğdu doğalı şelale gibi akıyor. Babası 30 yaşına geldi. Hala bazen yastığına akar ağzının suyu 😂😂
kar_kristali Aybars_m bazı çocuklarda diş çıkarmasada akıyor malesef oğlumda öyleydi ama düzeldi hamdolsun sıkıntı yapmayın inş yinede doktorunuza sorun isterseniz
Aybars_m kar_kristali pandemi dönemin de doktora götürmekte istemedim doğru mu yapıyorum onu da bilmiyorum
kar_kristali Aybars_m en doğrusunu yapıyorsun bende oğluma cumaya randevu almıştım ama sanırım iptal edeceğim yeğenim pozitif çıktı malesef haliyle korktum