Poyrazprenss Kızlar belirtiler üzerine hastaneye gittik ilk kan aldılar kanda herhangi bir enfeksiyon gözükmedi yarın sürüntü testi vereceğiz ? Sizde kanda gözükmediyse pozitif olma ihtimalimiz var mıdır ?
Ogulcan Poyrazprenss canım eşim ve ben korona olduk biz hem sürüntü hem kan testi yaptırdık garanti olsun diye bebeğim var kanda negatif sürüntüde pozitif çıktık bence garanti olsun sürüntü yaptırın
Poyrazprenss Seldademir kanda antikor testi genelde bu hastalığı geçirenler için uygulandığı için sordum. Teşekkür ederm
Poyrazprenss Ogulcan Çok sağol canım🙏🏻 Belirtileriniz neydi acaba ? Brbim eşimde 37-38 ateş yorgunluk hafif boğaz ağrısı var bilmiyorum ama soğuk algınlığımı corona mı inanın bebeğim olduğu için panik yapıyorum
Ogulcan Poyrazprenss rica ederim canım benim ve eşimde 1 gün ateşimiz çıktı birazda eklem ağrısı kayınpederim korona olmuştu ondan dolayı test yaptırdık aksi olsa koronaya bile yormazdık çok şükür bebeğimize de bulaşmadan çok hafif atlattık eğer şüphe duyuyorsanız mutlaka yaptın