SeliminannesiSeliminannesi09 Kızlar yeni fark ettim burda bebegim 5 ay 15 günlük yazıyor ama hastanede 5 ay 20 günlük yazıyor bu nasıl.oluyor tahlil sonuçlarında fark ettim hastanede neden önden gidiyor?
Tuba_sahra SeliminannesiSeliminannesi09 Tarihi yanlış girmişsinizdir.Hangi gün dogmussa ona göre hesap yapın.
SeliminannesiSeliminannesi09 Burası mi doğru yoksa hastanede yazan mi doktorda bebek daha büyük çıkıyor anlamadım gitti bu durumu daha yeni fark ettim
SeliminannesiSeliminannesi09 Burası mi doğru yoksa hastanede yazan mi doktorda bebek daha büyük çıkıyor anlamadım gitti bu durumu daha yeni fark ettim
Mom987 SeliminannesiSeliminannesi09 Burası mı veya hastane mi doğru derken yani bunu en iyi siz bilirsiniz.😉 Ya buraya bebeği eklerken tarihi yanlış yazdınız yada hastanede tarihi yanlış yazdı. Sorunuz biraz tuhaf olmuş yanlış anlamayın.
SeliminannesiSeliminannesi09 Mom987 canım sorum neden yanlış olsun ki ben salak değilim buraya yanlış yazacak hastanede kimlikle yazıyor
SeliminannesiSeliminannesi09 Tuba_sahra kuzum ben doğrusunu girdim ama hastanede tahlil sonuçlarının üstünde yaşı yazıyor 5 gün önden gidiyor
Mom987 SeliminannesiSeliminannesi09 Kızmanızı gerektirecek bir durum yok. Bebeğiniz 5 ay 16 günlük. Ya siz yanlış yazdınız dedim ki o an insanlık hali olabilir yads hastene yanlış yazmış dedim. Hastanede tarihi yanlış yazmışlar
Zalimsin SeliminannesiSeliminannesi09 5 ay 15 günlük bugün 00.00 dan sonra 5 ay 16 günlük olmuştur. Asistan yanlış yazmıştır bence başka açıklaması yok çünkü 😄
SeliminannesiSeliminannesi09 Mom987 kızmıyorum canım neden yanlış anlıyorsun :) sadcee olanı diyorum ben yanlış yazmam kendi bebegimin seyini ama hastane nasıl yanlış yazsın ki sistemden çıkıyor sonuçta anlamadım işte oyuzden