Nursel45 Ben ilk 40 gün sma optipro kullandım. Aslında ilk başlarda iyiydi ama sonrasında kabızlık yaptı gibi. Aslında 36 saati aşan bir kabızlık olmadı ama her gün yapmaması da bebeğimi rahatsız etti. Sonra Hipp Organik Combiotic mamaya geçtik. Bence gaz o da yapıyor ama henüz kabızlıkla karşılaşmadık. Şükür şimdilik günde 2 kez kakasını yapıyor. 2 gün önce oğlumun kalça ultrason sonuçları için doktorumuzla görüşmemiz vardı. Bir sorumun olup olmadığını sorduğumda gaz ve kabızlık için ne yapabilirim hangi mamayı kullanayım dedim. O da öncelikle hipp piyasadaki en iyi formül mama dedi. Ancak kabızlık ve gaz devam ederse, aptamil conformil kullanabileceğimizi söyledi. İsterseniz bir araştırın mamayı aklınıza yatarsa kullanırsınız.