Kızlar selam. Ayın 11inde dersine girdiğim öğrencim pozitifmiş. 14ünden beri burun akıntım vardı bugün de gözlerimde yanma ve burun akıntısı var bir de bir kaç tane hapşırık. Sanırım bana da bulaştı 😔 26 haftalık hamileyim. Ayrıca 26 aylık da bir oğlum var. Tek korkum onu nasıl kendimden koruyacağım bulaştırmadan. Ya da bulaşmış mıdır şimdiye kadar ? Sizin kimseye bulaştırmadan atlattığınız oldu mu ?