Selam tatli annisler. Bizim bebis 6 ayi doldurdu. Dogdugundan beri gozleri koyu gri-yesil-mavi arasi, gozbebegi çevresi kahverengi. Gece komple yag yeşili gibi gözüküyordu. Bu ay hafif koyulasti gibi ama yine yesil kahve arasi görüyorum. Sizce ne olur rengi? Var mi onerileriniz? Merak içindeyim çünkü ben renkli gözlüyüm, esim kahve. Komple kahveye dogru mu gidiyor acaba?🙁 6 aydan sonra değişen oldu mu? Griler neye dondu?