Kızlar 23 gün oldu doğum yapalı dikislerim var mı yok mu bilmiyorum içten Bi ağrım yok ama dıştan 4 gün önce cesaret edip baktım ip gördüm şuan o ip duruyor mu bilmiyorum sizin dikişler ne zaman tamamen iyileşti ve o gördüğüm ip hiç düşmeyecek gibiydi 🙄 çok korktum 🙄 nasıl düşecek o :(