Annelerim bebeğim 67 günlük ve epeydir devam eden hırıltımız ve horlamamız var. Sürekli burnumu çektirmeme rağmen uyurken horluyor ve hırıl hırıl çoğu zaman. Odamızda 350 litre akvaryum var, oldukça da nemli. Hep 25 derece civarı tutuyoruz. Yani bu neyden kaynaklanıyor olabilir buna çözüm nedir aynı şeyleri yaşayan var mı??