Bayankus mrv_melina aynı bende öyle olmaya dogru gidiyorum cidden emerken kılıktan kılıga giriyoruz zaten birde yara olunca daha kötü oluyorum kansinoh kullanıyorum Zeytin yagı sürüyorum ama faydasını görmedim daha
Hanife91 Bayankus merhabalar göğüs yarası bende çok çektim ve tedavisini mikostatin diye bir süspansiyon var onda buldum doktorum tavsiyesin uzerine kullandim 3 günde iyileşiyor yalniz bebegi emzirirken mutlaka yıkamalısınız
kubraersin50 Bayankus Canım öncelikle geçmiş olsun ben de aynen senin gibiydim ağlıyordum ve emZirmekn istemiyordum canım çok yanıyordu Philips event göğüs kalkanı aldımÜç günü geçirdi