Elizmihra 3 bucuk aylik bebegim gaz sancisindan kivranp duruyo. Aksamlari veya gündüz siddetli bir sekilde agliyor morariyor. Devit d3 kullaniyorum ondan olanilir mi ?
Goktug1308 Elizmihra yeni dogdugunda dewit kullanmıştım.dewit benim oglumda aşırı gaz ve huysuzluk yapmıştı.ağlarken sesi gidiyor morarıyordu resmen.emin olmak icin üç gün dewit vermedim bebeğimin aglamaları kesilmişti emin olmıştuk
Eda-Ece Elizmihra devit ve monovit benim kızımı patlamaya hazır bir bomba haline getirmişti.Sonradan öğrendim içeriğinde ayçiçeği yağı olduğu için gaz yapıyormuş.
Esrans Elizmihra Ocean markası temiz içerikli ve diğer d vitaminleri gibi değil içinde zeytinyağı var hafif formda
Goktug1308 Elizmihra onu bıraktıktan sonra wellcare kullandım gayet memnundum iceriği temiz. Ardından o bitince doktorumuz pedia yazdı onunda bı yan etkısını görmedim . Wellcare tavsiye ederim cünkü fısfıs seklinde de kullanma sansın var pedia 4 damla agzına damlatmak zor oluyo kasıga damlatıp veriyorm bende
Bebegimm42 Elizmihra evet cnm benim kizimda da gsz ssnci yaptı herkes ocean d3 kullanıyoruz 400 iu bende ondan almak istiyoum
Elizmihra Eda-Ece Evet ilk 15 gunlukken monovit kullanmaya basladm yaklasik bir hafta sonra kizim da sancilanmalar basladi. Bende ondan oldugunu dusunerek biraktim kullanmadim. Kizimin vitamin degerleri baya baya düsüktü devit d3 kullanmaya basladim yaklasik 2 haftadr. Yine ayni sekilde geceleri ıkınp inlemeler oglen ve aksamlari aglayip morarmalar bu ilactan oldugunu düsünerekten yazdm.
Elizmihra Esrans gazindan dolayi doktorumuz zeytinyagi kullanmamizi tavsiye etmisti eger dediginiz gibiyse doktora danisip alirim
Burcc Her ne marka olursa olsun d vitaminini sabah saatlerinde kullanmak gerekiyor. Akşam saatlerinde kullanılırsa uykusuzluk, huzursuzluk, gaz gibi problemler olabiliyor. Siz yine de temiz içerikli bir d vitamini kullanın. Wellcare yada ocean gibi.
Esrans Elizmihra İlk sağlık ocağı monovit d vitamini verdi çocuk gaz sancısı iki katına çıkınca doktor önerisi ile aldım bende
Eda-Ece Elizmihra ben de onlardan olduğunu düşünüyorum çünkü bıraktığımda kızımda gözle görülür bir şekilde rahatlama oldu. Ocean tavsiye ederim çok memnunum.