Classteacher bol bol dua et canım Rabbim sağlığını ilerleyen süreçlerde etkileyecek birşey olmaz inş :(( Çok üzüldüm dua etmekden başka elimize birşey gelmez cnm şimdiki zamansa en çok dikkat edilmesi gereken de çok fazla gelip gitmeler olmaya başladı bunları da yapmasak :( oda olmuyo ki bizim de arabamız yok eşim sattı haydi ablamlara gidelim diyo onlarda 2 3 vesaitle gidilecek yerdeler :(
Gitmek istemiyorum dedim konu kapandı kolaylıkla ama böyle olacağını sanmiyordum
E gidince de görümcemler vesaire öpüp koklamaktan başka yaptıkları birşey yok tezatlık surda korona var korona diyip girişte öpüşme sarılma olmaması
Ama bebegimle sirnas dolaslar bisey de diyemiyorum yanlış anlayacakları için:((
Rabbim su covit19 u bi atlatabilsek dünyaca:( gerçektende çocuklara bisey olmuyor demeleri de çok saçma bi kandırma eylemi yardımcımız olsun güzel rabbim
Dualarım sizinle 😔🙏