Hahha kızlar bibs emzik aldım anca onu tuttu bebeğim sonra öğrendim ki bu bibsler emdikçe büyüyormuş ve kauçuğu eskiyormuş hemen 2 li yenisini söyledik kasım indiriminde bi geldi ucu küçücükmüş nasıl o kadar büyümüş o emzik anlamadım bu arada 1 aylıkken tam tuttu 3 aylığız bugun 2 aydır emiyor yani neyse yeni gelenler küçük ya şimdi onu almıyor nasıl olcak bilmem kendim emip büyütcem galiba 😂😂😂