Merhaba anneler kızım 6 ay 1 haftalık. Ek gıdaya 5.5 aylıkken ufak ufak başlamıştık süt alerjimiz var ama şuan sebze ve meyveleri yiyoruz. Kızımda son 1.5 aydır uyku sorunu var tok olduğunu düşündüm halde çok sık uyanıyor meme istiyor. Alerji mamasıda kullanıyor aslında ama yetmiyor mu diye düşünüyorum. O yüzden gece uyumadan birde haricen kaşık maması yapmak istiyorum ne verebilirim acaba ? Kendi yapabileceğim bir şey olursa çok iyi olur