Nuraylarin Sutum cok az geliyor herseyi deniyorum 1ay once dogum yaptim kizim memeyi birakmak uzere cok az geldigi icin mamayla doyuyor cok az emiyordu onu bile redd ediyor artik lutfen basina boyle bi sey gelen olduysa yardim etsin
Lokma Nuraylarin Nursin galagtago yada bestlak damlayı bi deneyin isterseniz. Kullanmazsam benimde çok az geliyor.
Mervebtnrr Nuraylarin tatlım benimde sütüm azdı vardı ama bebeğim dolu dolu gelmesini istiyo bnde dün humana still tea başladım etkisi oldu çok dene istersen bana sodada süt yapmıştı bide bal kabağı tahin helvası ye
Glbhar Canım rezene Anason ve ıhlamur bunları surekli iç ve ben sabahları pekmezi sulandırıp içiyordum acayip faydasını gördüm birde doktorum Bestlak diye bir damla verdi içeceğine 15 damla damlatip iciyosun ama yan etki olarak kalp çarpıntısı yapıyor dikkatli kullanmak gerekiyor ben pek kullanmadım dogal yolları denedim inşallah lıkır lıkır sütün olur 🌹
Esmademir Nuraylarin saat başı emzirin bebek emdikçe süt gelir. Bol yeşillik yiyin günde iki öğün bir de bol su hiç aç kalmayın hep tok olun
Elaninannesi Nuraylarin promalt al e bebekten super bısey rezene helva asurelık bugday ıhlamur tuket hele tahın sabah aksam bı kasık ye ınsallah sutun bolca olur mama kullanmazsın kendınıde sag olmadı veya sureklı emzır kı sutun artsın
Elaninannesi Nuraylarin mesela ılk gogsunu ver emsın oburune gecır sonra mama yap ben ole ole ıkı gun yAptım promalt kurtardı benı bak burda allah razı olsun bırı paylaşmıştı dınledım yaptım
sbrygul Bebeğin uyudukça sende uyu 1 uyku 2 su bunlardan daha çok süt yapan bişey görmedim içebildiğin kadar su iç
Nagihanysn Nuraylarin canım emzirmekten sakın vazgeçme az geliyor diye benim yakın arkaşımda 3 ay sütü çok azdı sabırla uğraştı sürekli emzirdi 3 aydan sonra çok güzel sütü gelmeye başladı bebeğin acıktığında ilk emzirmeye çalış en son mama ver doyması için
Bilgedefne Canım Rezene ve anason iç günde iki kez bol bol dinlen fırsat buldukça uyu hemen ertesi gün fark ettiriyor anason
Aysehappymum Bence kizim emmedigi için sütün azaliyor olabilir. Galactago damlalarini dene günde 3 defa still tea iç ve en önemlisi sütünü çekki çogalsin. Sen çektikce o çogalir. Oglumda ayni seyi yasadim biberona alisan bi bebk memeyi reddediyor malesef
Eagil Cnm demin bi post acilmis 10 tane inciri kaynatmis bayan yarim litre suda ayrica havucu da yarim litre suda 20 dk kaynaymis bu ikisinin suyunu karistirip içmiş cok faydasini gormus tavsiye olarak post acmisti
Nuraylarin Mkizlar su icmeye dikkat etdim bu iki gunde bir az cogaldi gibi amma sorunum kizim emmiyor hic istemiyor cok agliyor gogusume dayayinca onu kiyamiyirun bende ya sagiyorum yada mana veriyorum tabi saginca 90 cikmiyor oldugu kadar gerisi mama
Lna Nuraylarin 2 hafta kucak kucak yatın ve yatarak emzirin saçını okşayın tecrübeyle sabit ek olarak koska beyaz helva ve su tek geçerim 🤟🙏
Furelcag Nuraylarin canım milk tea diye süt çayı içiyorum günde 4-5 bardak 3 küp atıyorum ben içine ve çok güzel süt yapıyor brnde öyle kurtardım sütümü. Aktarlarda ve eczanelerde bulabilirsin.