Sevimlidostlar1212 Hanımlar bebeğim 11 aylık oldu kabızlığı var diye ne demir ilacı nede kan ilacı veriyorum uzun zamandır vermiyorum ve sağlık ocagindakiler kansızlığın demir eksikliginin olduğunu söylemişti. Siz bebeklerinize hangi demir ilacını ve kan ilacını veriyorsunuz cevaplarsanız sevinirim
Ayzmm Sevimlidostlar1212 Kabizliktan cok cektigimiz icin doktorumuz kabiz yapmayan yemeklerine katilan kan ilaci soylemosto canim nutrigen ferromixin gayet guzel 😊
mikkonunannesi- Sevimlidostlar1212 ben de aşırı kabızlık yaptı ve kötü olduğu için vermedim. Şuan da kansızlığı varr 2 yaşında şurup verdi onu da içirwmiyprum. Kusuyor. Sağlık ocağı doktoru da yetişkinler bile zor içiyor bebeklere bir şey diyemiyorum diyor. Et mercimek vs bol yediriyorum kara üzüm vs
Gokcemsii Ben Demir ilacı vermiyorum. Doktorumuz ilaç yerine hakiki üzüm pekmezi ve kırmızı et yedirmemi söyledi. Bende günde bi kaşık üzüm pekmezi veriyorum. Kan ilacı için bilgim yok, kullanmıyoruz.
FatmaKrbkl Kan damlası ve demir damlası aynı şey değil mi 🙄 sağlık ocağının verdiği kan damlası kabızlık yaptı bende değiştirdim ocean microfer kullanıyorum şuan canım ama bebeğin zaten 11 aylık olmuş maşallah arkadaşların dediği gibi pekmezle etle vb takviye edersin