Merhaba güzel anneler
oglum 17 aylık bugün gün boyu ishaldi midesi gurul gurul 1 defa kustu baya kustu ama alttan üstten sürekli gaz çıkarıyor baya huzursuz hafif ateşi vardı calpol verdim acaba salgın mı var ya da çocuğu böle olan varsa neler yapabilirim yarın kendi doktoruna götüreceğim yardımcı olursanız sevinirim