Tugcecekin inanın onlarıda deniyoruz biz yoruluyoruz o yorulmuyor resmen uykudan kaçıyor zar zor ağlayarak uykuya geçiyor.evimiz sıcak ondan desem kısa kollu ile uyutuyorum,diş desem yeni çıkarttı,atakdada değil.baska ne kalıyor ki geriye neden bu huysuzluk.huzursuzluk acaba şey olabilir mi evde sürekli ikimiziz sürekli benmle iletişim halinde sürekli beni görüyor benimle oynuyor aksamları eşim 15 dkikayı doldurmuyor oynattıgı sosyallik istiyor olabilir mi..?