Merhaba kızlar adetim yaklaşık 7 gün gecikti test yaptım çok net bir şekilde t belirgin. Bugün çok afedersiniz peçetede kan gördüm Kimyasal gebeliği dış gebeliği yaşadığım için baya normal geldi bana 😭 Dış gebelikten ameliyat olmuştum o yüzden risk var . Yarın kan vericem 2 gün sonra bi daha isterler eminim ki . Son adete göre 5 haftalık çünkü . Usg de görünmez .
yarın sabahtan doktora gidicem .. büyük ihtimal ya yine dış gebelik ya da kimyasal . Kan geldikten sonra daha da görmedim afedersiniz beyazlaştı yani
KISACASI SORUM ŞU
bu durumu yaşayıp sağlıklı gebelik sürdüren var mı teşekkürler (kızım 1 Yaşında)🥰🥰🥰🥰