Zynpbckci Kızlar bebeğim 3 günlük göbeği böyle olmuş koku falan yok akıntı falan ama bi kızarıklık var ?? [url=https://hizliresim.com/6iEm5U][img]https://i.hizliresim.com/6iEm5U.jpg[/img][/url]
Deletedmom0099 Zynpbckci öncelikle hapyykidse hoşgeldin tatlim 😂 bence de götür, enfeksiyon başlangıcı gibi duruyor zaten 5. gün kontrole çağırmışlardır o gün gösterirsin
Zynpbckci Deletedmom0099 hoşbulduk 😂 bugün yada yarın sağlık ocağına götürücem bakalım inşallah bişey yoktur
Deletedmom0099 Zynpbckci enfeksiyon olsa bile krem veriyorlar sadece merak etme ıslaklık falan yok dimi, tamamen kuru olması lazım cünkü