Merhaba kızlar,5 aylık bir bebeğim var.Kilo alımı düştüğü için gece uyumadan 60cc mama veriyorum.Sma kullanıyorum.Ancak mamadan sonra bazen kusma yaşıyoruz,bir de mamayı içtikten sonra çok geçmeden (5-10dk)kakasını yapıyor.Normal mi bu durum?Acaba mama markasından kaynaklı mı?