Hanımlar iki dk lavaboya gittim geldim oğlum yastığıyla oynuyordu. Birden öksürmeye başladı nefesi kesildi o an öldüm öldüm dirildim😣 Elimi boğazına attım birşey vardı ama çıkmadı. Ters çevirip sırtına vurdum yine çıkmadı. Tekrar elimle baktım yumusak birseydi ama kaydı gitti yuttu oğlum. Sonra ağzından kan geldi sanırım ben çıkarmaya çalışırken tahriş ettim😭 Sizce birşey olur mu çok korkuyorum doktora götürmeli miyim?