Pinkyellow 1 ay önce spinal sezaryen ile doğum yaptım, doğum öncesi hiç ayaklarımda ödem oluşmamıştı ama doğum sonrası özellikle 2. gün gibi her 2 ayağım dizlerimden yukarıya kadar deli gibi şişti, sezaryen ve hareketin kosıtlanmasına bağlı bi durum, sürekli yukarda tutmaya çalışın çok sarkıtmayın, ayak bileklerini çevirme ve yukarı aşağı çekme (pedala basar gibi) devamlı yapın soğuk su turun duş sonrası (sıcak şişliği tetikler) bikaç güne geçicek korkmayın