Balanne_ 10 aylık bebeğim günde 2 kez yapıyordu amipli dizanteri oldu günde 16 kez kaka yapıyordu ilaç tedavisi gördü test de yaptık çok şükür geçti ama sonrasında kakası günde 4 5 çıktı oyle de devam ediyor bir sorun var mı acaba