tekgamzelimm ağlama krizleri ıkınmalar herşey bitiyor sakinlik geliyor bebişe şükürler olsun diyosunuz bende çok çektim gerçekten kolik ve gazlıydı benim kızımda kimisi 3.ayda kimisi 6.ayda bitiyor diyor doktorlar biz 6.aya kadar çektik oda geçti çok şükür darısı başınıza biraz daha sabır🤲🏻🤗