Deren2020 deren hanım merhaba öncelikle şunu belirteyim eğer kararlı olursanız hayatınızda kendinize yaptığınız en iyi şey odasını ayırmanız olacaktır🌸
ben oğlumun odasını 6 aya girdiği gibi ayırdım.
ilk gece uyku süresi 5 saat gecikti ama vazgeçmedim uyutana kadar odasında takıldık.
- Gün bütün gün odasında oyun oynattım. O gece daha rahat uyudu. Ondan sonra zaten alıştı. Belki küçük olduğu için daha rahat oldu benim ki.
ama şuda var 10 aylıkken oğlum 2 aylığına şehir dışına çıkmıştım döndüğümde odasını unutmuştu 🤭😅 herşey başa dönmüştü.
Gene bu şekilde 1 hafta da alıştı.
Ben biraz soğuk kanlıyım ağlamasına dayanıyorum. Size de tavsiyem hemen vazgeçmeyin 🙏🙏🙏