Eagil Kızlar hergun gunluk süt mu aliyorsunuz cok gelmiyo mu bide hangi yogurdu kullanıyorsunuz ben napicagimi bilemedim
habibe_omerasaf Eagil hergün değil 4 5 günde bir güvendiğimiz bir şarküteriden açık süt alıyoruz. Oğlum için küçük küçük kavanozlarda mayalıyorum. Taze yesin diye bir kavanozu bitirip diğerini açıyorum zaten 4 veya 5 güne bitmiş oluyor.