Merhaba güzel anneler🙋🏻♀️ 15 günlük bebeğim var ve emzirme düzenimiz biraz garip geliyor, acaba benim gibi olan var mı diye merak ediyorum. Günde 5 kere emziriyorum ama her emzirişimde 2-3 saat arası memede kalıyor uyuyup uyanıyor sonra devam ediyor bu böyle bir döngü oldu. Çişi, kakası, kilo alması da Gayet normal ama bu emzirme işine aklım ermedi🤔 bir yerde hata mı yaptım ya da her bebeğin kendine özgü bir emme süresi mi var bilemiyorum ?