Rabia112 Bugün tam 2 aylık olduk malesef mama ile besleniyoruz beslenmeyi nası yapıyosunuz kızlar kaç saatte kaç cc ??
Ayse42 Rabia112 canım bende sadece mama ile gidiyorum, biz 2 ay 8 günlügüz 90 ml veriyordum 2 buçuk - 3 saatte bir geceleri 5-6 saate çıkıyor, ama bir iki gündür doymadığını düşündüğüm için 100 ml e çıkarttım
Rabia112 Adanr34 süt çok çok az ben yine de veriyorum ama doyurcak kadar değil bi damla bi damladır diyorum silikon uçla fln uğraşa uğraşa veriyorum
Buglemnannesi Rabia112 ben aynı zamanda emziyorumda ama günde 2 kere öğlen ve akşam8 gibi mama içiyor bazen 90cc bazen 120 cc oluyor değişiyor sizin bebeğiniz ne kadar içiyor
Rabia112 Ayse42 bende bu zamana kadar 2 saatte bir 60 cc veriyodum sanırım doymuyo 90 cc 2 saatte bi çok mu olur tereddütteyim
Buglemnannesi Rabia112 olabilir cnm bnmki daha küçük seninkinden emiyo ayrıca yükselttim bi kaç kere 90cc yap içmesinden anlarsın zaten sende
Ayse42 Rabia112 canım zaten çok olsa bebek zorlanır sonlara doğru ve içtikten sonra fazlayı kusar eğer zorlanmıyor ve kusmuyorsa yeterlidir, ama bence saatini 3 saate yaklaştır eğer aksi bir durum yoksa
Ayse42 Rabia112 birde eğer iki saatten önce acıktığı yönünde belirti gösteriyorsa yetmediği anlamına gelir
Ayse42 Rabia112 ben 2 buçuk saatten önce kesinlikle vermiyorum aksi halde hazımsızlık ve gazı artıyor malesef , ama 90 ml yetmiyorsa 2 saat olmadan ağlar bir dene 100 ml i baktın 3 saate yakın duruyor o zaman devam edersin 100 ml e canım