10 gün sonra 21 aylık olacak oğlum istediği olmadı mı ısırıyor kızdığı zaman da yapıyor sevindiği zaman da çok acayip kimseye kendini sevdirmez aslaaa öptürmez babasına bile arada bir bana öptürür bu durumu yaşayan var mı 2 yaş sendromu mu anlamıyorum ki vurma huyuda var bu arada