Poyraz_Efem Kızlar 48 günlük bebeklerinizin ginduz uykuları nasıl. Biz çok uyanık kalmıyoruz normal mi sizlerinde böyle mi
Rabiakumcu Bizde 46 günlüğüz,bizde sürekli uyuyoruz topalsan iki saat uyanık kalmaz gündüz .gaz sancısı olmasa dahada uyur diye düşünüyorum.gece yatağa yatarım basar ağlamyo😬benim yatmamı bekler uyanmak için .gecede gazı olmasa uyanmıycak ama ah gaz😤😤😤
Zyal Bebeğim 48 günlük son iki gündür gündüzleri çok uyuyor eskiden uyanıklık süresi çok fazlaydı uykuya zor geçerdi uyusa da en fazla bir sastti ben de korkuyorum ac o yüzden mi uyuyor diye sizinkiler de mi uyuyor?
Zyal Yani emiyor mamasını yiyor uyuyor.Eskiden hiç böyle değildi çok zor uyurdu gündüzleri uyanık çok uzun süre kalırdı