EylulumKizim Bebeğim 18 günlük dalinin granüllü deterjanıyla yıkıyorum bide bu dalin yumuşatıcıyı kullanıyorum . Bi zarar var mı bebek için gerek var mı yumuşatıcıya
serebro EylulumKizim dalin yumuşatıcı kullandım bir zararını görmedim hala da kullanıyorum dalın ve unibaby hangisi denk gelirse
Mircet Songulsevuk ben kendim için kullanıyorum ama kızım için herhangi bir yumuşatıcı kullanmıyorum kozmetik alerjisi var malesef
Sema123- Bir zararı yok instagramda muhendisinoğlu diye biri var araştırıyor paylaşıyor zararlı olanları takip et canım ben oraya bakıyorum bişey alıcagım zaman
EylulumKizim Sema123- aynen canım bende ordan takip ediyorum ama yumuşatıcıyı göremedim bu konu da bi paylaşımı var mıydı?
Pelin55 EylulumKizim yumusatici kullanmayon bebeginizin kıyafetlerine asla yumusaticilarda cok.daha gazla kimyasal.var