gizeminmasali Merhabalar 4 aylik kizim kabiz oldu demir ilaci kullaninca oldu diye dusunuyorum kabiz ilaci verdim kakasini yapti ama bugun yine yapmadi yaşayan var mi ne kadar daha bekleyp doktora goturmeliyim? Tekrar kabiz ilaci kullanmali miyim?
Deletedmom9 gizeminmasali Kabız olabilir bu çok normal sürekli bir şey vermeyin demir ilacını değiştirin ama zaten çoğu kabız yapıyor. Zamanla düzene girer.