Cansuu1 Kizlar merhaba bebeginizin agrisi oldugunda neresi ağırdigini nasil anliyorsunuz. Karni agirdiginda anlayabiliyorum ama kulak ve bogaz agrisini nasil cozucem. Bu ara huysuz grip salgini var supheleniyorum yardimci olur musunuz
Slncic Cansuu1 tam benlik bi soru kulak agriyinca maması kakasi yeşil olur ve sürekli kafasını saga sola çevirir hızlı hızlı . Bir damla süt koyunca da geçiyor
gulsenkonakli Cansuu1 ateş, halsizlik, iştahsızlık, huysuzluk bunlar en temel belirleyiciler. Kızım huysuzsa ilk olarak ateşine bakıyorum 😊
deletedmom2200 Cansuu1 kucağıma aldığımda hala acı bir şekilde ağlıyorsa ağrısı oluyor muhtemelen. Kulağı ağrıyor sık sık kulağını çekiştiriyor mesela , Ama sakın kulağına süt falan damlatmayın ilaç vs var Allah korusun enfeksiyon kapar daha beter olur.
Mucizelerveanneleri Cansuu1 allah korusun grip olsa ateş olur en başta,tıkanıklık olur,meme dahi emmek istemez canım
Cansuu1 Slncic aa kafasini sag sol yapiyor. Hatta bugun adet edindi onu. Anne sutu mu damlatiyorsunuz
gulsenkonakli Slncic o biraz öznel değerlendirme olmuş sanki.. kızımın kakası genelde yeşil, kafasını da çok oynatır kulakları da çok kaşınır hatta ama ağrı sızı sorunu yok şükür 😊 kakayı da kulak kaşıntısını da sorduk doktorlara hepsi normal dedi..
Nicemother Slncic canım bana dr um şakın sütünü çocuğun burnuna kuşağına göbeğine vs yerlerine damlatmayın enfeksiyon kaptırırsın dedi...
Zsnd bsrtahaselo evet daha bekarken bana da amcamın gelini yapmıştı 🙈 kulağıma kendi sütünden bir iki damla damlattı kısa süre sonra geçti. Etkiliymiş yani kendi sütünüzden damlatabilirsinz ağrırsa
Slncic bsrtahaselo çay kaşığına sütununuzu 1 2 damla damlatin daha sonra kizinizin sağ kulağına koyun ve hafif elinizle masaj yapın hem ağlaması durucak hemde ağrısı ve üstüne yatacaktir
Adensu bsrtahaselo anne sütü herseye fayda gözüne damlatilir burnu tikaninca burnuna damlatilir kulagi agriyinca kulagina danlatilir ve emzirdikten sonra azicik yüzüne damlatip kremgibi yedirirseniz kremgorevi görür ve bebegin tenini yumusatir ama bir yandan da bakteri uretebilir drlar oyle soyluyor ama eskilerimiz hemen anne sütü damlatirmis hirtek bebeklerde degil cocuklarda ve buyuklerde de iyi geliyor ben küçükken gozum agriyor diye anne sütü damlattirmistik iyi gelmisti ve annelerimiz hemen anne sütü damlat derlerdi kizimda yapmiatim diger bebeklerimde gerek olmadi hic
gulsenkonakli Cansuu1 ne kadarlık bebeğiniz ? 2 aylıkken benim kızım da öyleydi doktor çevreyi görmeye başladı iyice merak ediyor sağa sola ondan bakıyor dedi, kulaklarına da baktı sorun yoktu şükür
Mihrimahimmmm gulsenkonakli bende götürdüm iyice muuane ettiler bisey yok dediler iki gün sonra pisliği akti kızımın kakası normale dondu ve artk sağa sola cevirmiyo basını artk güvenmiyorum o konuda doktora ztn doktor yüzünden çoğu şeyleri yanlış yaptm her doktora güven olmaz inanki
Cansuu1 Bebegim 5 aylik. Bugun aglarken bogazini gicikliyor. Kafasi cok terliyor. O yuzden suphelendim. Öksürük yok ama gicikliyor oksuruyor gibi ses cikariyor kasiyor gibi bogazini
gulsenkonakli Cansuu1 yeni sesler çıkarmaya başladı mı? Benim kızım da 5 ay 29 günlük son 1 haftadır çıkardığı sesler çok değişti ve dediğiniz gibi öksürtüyor kendini çok az kanlı kustu dün, doktor boğazını tahriş etmiştir dedi, umru değil kızımın keyifle bağırmaya devam ediyor😁
bsrtahaselo [bilinmeyen] bence yapılmamalı doktoru var ilacı var ki ben kulağını ve gözlerini temizlerken bile çok korkuyorum zarar vericem diye
gulsenkonakli Mihrimahimmmm çok geçmiş olsun.. biz de 3 doktordan görüş alınca, biri de alerji uzmanıydı kaka içim gitmiştik o da bu renk kakanın olabileceğini söyledi kulağa bağlamadı hiç biri ama tabi deneyimler farklı 😊
Mihrimahimmmm gulsenkonakli bnmkinde de alerji çıktı dediler kanlı ishalimiz vardı hatta diskimiz hep yeşil ve kanliydi sonra kulagi aktiktan sonra sarı oldu ama yine nokta nokta olsada kan vardı çok gecmedende diskisi duzeldi çok sukur arada yeşil geliyo onuda ön süt içmesine bagliyorm
bsrtahaselo Slncic benim bebeğimde sıkıntı yok çok şükür ben şaşırdım yani doktoru ilacı varken süt damlatılmasına ki ben temizlerken bile çok dikkat ediyorum korkuyorum zarar vericem diye bana yalnış geliyor bu tarz şeyler